Veel gestelde vragen

Hoe werkt het: Wanneer je besteld, ontvang je per e-mail meteen een inlogcode voor de online cursus. De eerste les staat op de startdag van de cursus voor je klaar. Het pakket met de protein broden en het kookboek wordt binnen drie werkdagen verstuurd.

Kan ik ook eerder starten?
Eerder dan de startdatum starten is mogelijk. Nadat je de curus hebt besteld kun je starten met het volgen van de weekmenu’s op een dag die jou uitkomt. We versturen het pakket binnen 3 werkdagen.  Je kan dus eerder of later starten, aan jou de keuze. De lessen van de cursus komen vanaf de ingangsdatum van de cursus beschikbaar en blijven een maand na de cursus beschikbaar.
Wat is het verschil tussen het programma in 8 weken slank en een los kookboek?


Wij kunnen ons voorstellen dat je het programma best een grote investering vindt. Misschien is het goed weten dat al onze klanten na aflopen aangeven dat ze het de €99,50 meer dan waard vonden. We gaan kort proberen toe te lichten waarom het programma heel anders is dan de aanschaf van kookboek/dieetboek, waarvan je er wellicht al meerdere in je kast hebt staan. Het pakket wordt niet in een aangepaste versie geleverd.

De voordelen op een rij

  1. De protein broden die je thuis ontvangt. Wij hebben gezien dat mensen vast lopen bij de lunch. Het is teveel ‘gedoe’, daarom een snee brood als lunch.
  2. Wij garanderen resultaat. Als je allemaal losse recepten of weekmenu’s moet volgen kost het veel tijd te bereken hoe een dag qua koolhydraten is opgebouwd. Vaak zijn recepten te vet of hebben juist weer teveel suikers zoals uit dadels. Bij ons weekmenu hoef je daar geen rekening mee te houden. Je zult bij ons programma gewicht verliezen wanneer je overgewicht hebt en je exact aan het programma hebt gehouden. *voor uitzonderingen zoals het gebruik van medicatie en schildklierproblemen etc. kun je contact opnemen met onze diëtist voor een haalbaar doel.
    Gemiddeld behaald men bij ons een resultaat van minimaal 1 kilo* per week. *uit enquête resultaten van 935 deelnemers
  3. Minder moeite. Het programma is super makkelijk te volgen je krijgt een boodschappenlijstje. Als je dat in huis haalt eet je week super gezond.
  4. Onze recepten zijn gemaakt om door de week te maken. Niet uren in de keuken staan, maar echt voor na een lange werkdag. Staat zo op tafel.
  5. Je krijgt hulp. Via de Facebookgroep kun je deelnemen aan onze live vragenuurtjes om je vragen te stellen.
  6. Een investering voor het leven. Wij gaan je alles leren wat je nodig hebt om op gewicht te blijven. Veel mensen gingen je al succesvol voor. Je zult er zeker geen spijt van krijgen!

Misschien is het goed eerst kennis te maken met ons programma. (dan uiteraard niet met de broden), maar dan heb je wel een idee. Heb je het gratis weekmenu al? Je kunt hem hier gratis koolhydraatarmweekmenu downloaden.

Kan ik het pakket ook bestellen als ik in België woon?
Jahoor geen enkel probleem. Wij verzenden het pakket met Postnl. Je kunt bij ons betalen met bankcontact/mister cash. Verzendkosten zijn 9,00 per pakket
Kan iedereen meedoen?
Wij geven alle mensen die lid zijn van onze nieuwsbrief de kans om mee toen. Er kunnen echter maar 300 deelnemers per periode deelnemen. Geef je dus snel op als je verzekerd wilt zijn van deelname. Een volgende cursus start pas weer 6 maart.
Zit ik vast aan een abonnement?
Nee zelf hebben we ook een hekel aan, als je ‘ineens’ ergens aan vast zit. Geen lastige regeltjes dus.
Kan ik het kookboek ook los bestellen?
We bieden op dit moment alleen het totale pakket aan. Dus het boek + cursus + protein brood. Het kookboek is niet los verkrijgbaar, omdat het onderdeel is van het programma.
Kunnen mannen ook meedoen aan het programma?
Mannen hebben meer spieren en daarom een hogere verbranding dan vrouwen. De menu’s zijn qua hoeveelheden op het lichaam van een gemiddelde vrouw samengesteld. Een man mag elke dag bij het ontbijt 300 ml kwark. Als er vegetarisch gegeten wordt voeg dan een stukje vlees of vis extra (ongeveer 150 gram) toe. Bij een beroep met veel fysieke inspanning, kan je een extra stuk fruit toevoegen.
Kan ik de menu’s combineren met mijn gezin?
De recepten en maaltijden zijn geschreven voor één persoon. Uiteraard kan je gezin ook mee eten met het gezonde menu. Vermenigvuldig de ingrediënten dan met het aantal personen. Natuurlijk is het goed om hierbij zelf rekening te houden met de leeftijd en voedingsbehoefte van je kinderen. Verder kun je voor je partner en kinderen ook gekookte aardappels, zilvervliesrijst of een stukje vlees of toevoegen. Lees in dit artikel nog meer tips en informatie voor het combineren van het programma met het gezin. https://www.foodsisters.nl/8-weken-slank-programma-foodsisters-gezin-volgen/
Ik heb etentjes/vakantie of feestjes gepland staan kan ik dan meedoen?
Ja dat kan prima. Dit hoeft geen belemmering te zijn om te gaan starten. Tijdens de cursus krijg je hierover veel tips. Ook kan je contact opnemen met de Foodsisters voor advies op maat.
Waarom verlies je kilo’s?
Je eet niet minder, maar anders. De menu’s zijn geen streng crashdieet. In onze weekmenu’s geen eierkoeken met weinig calorieën, maar ook geen enkele voedingswaarde. We houden het dus gezond, maar met mate en veel structuur. Je eet minder suikers en koolhydraten. Veel groenten en zeer gevarieerd.

 

 

De weekmenu’s van de Foodsisters zijn niet zomaar tot stand gekomen. Deze zijn gemaakt, berekend, gekookt, geproefd en bijgeschaafd. Om zo tot een voedingskundig goed menu te komen. Hierbij zijn we er van uit gegaan dat een gemiddelde vrouw er van afvalt. Hoeveel kilo? Dat is afhankelijk van verschillende factoren, zoals begingewicht, huidige eetpatroon en de hoeveelheid lichaamsbeweging. Gemiddeld is 1 kilo per week zeker haalbaar.

Kom ik hierna weer aan?
Nee, besef je wel dat als je hiervoor bent aangekomen met het eetpatroon dat je had. Dat dit nu weer opnieuw zal gebeuren als je exact hetzelfde eetpatroon weer oppakt. Je hebt nu geleerd hoe een gezonde dag eruit ziet en het is de bedoeling dat je dit voort gaat zetten, wel is het goed mogelijk om af en toe wat extra koolhydraten zoals rijst, pasta en aardappelen toe te voegen. Blijf echter ook in de toekomst continue op de suikers letten in voorverpakte producten. Houd bij het volhouden van deze leefstijl aan dat je niet meer dan 25 gram toegevoegde suiker eet.
Ik heb wisselende diensten, kan ik het programma dan volgen?
Ja dan kan, soms moet je jezelf iets beter voorbereiden of maaltijden met een andere dag wisselen. Daarom is het protein brood. Dit kan je dan ook makkelijk meenemen naar je werk.
Ik eet vegetarisch kan ik ook de cursus volgen?
Dat kan zeker. Gemiddeld zijn er drie van de zeven dagen per week dat er vlees in de recepten is verwerkt. Gehakt kun je vervagen voor vegetarisch gehakt. Kip voor vis of 2 eetlepels geraspte kaas, of geitenkaas. Of soms is het net zo lekker om het helemaal uit het recept weg te laten. Neem dan na de hoofdmaaltijd nog een bakje volle kwark (150 ml) voor de extra eiwitten en de verzadiging.
Moet ik verplicht aan de cursus deelnemen?
Nee hoor het is zeker geen verplichting. Omdat wij het wel heel belangrijk vinden dat je ook na de 8 weken op gewicht blijft en je goed weet welke voeding je hierna kunt kiezen. Geven wij je wel alle informatie die je nodig hebt. Door middel van onze lessen, filmpjes en extra webinars. Je kunt dit dus doornemen wanneer het jou uitkomt. Je hoeft geen verplichte opdrachten te maken.
Meer informatie                   Naar de website

Pin It on Pinterest

Share This