In 8 weken slank met de Foodsisters

BINNEN 8 WEKEN KILO’S VERLIEZEN EN ALLES LEREN OVER KOOLHYDRAATARM ETEN

Na de bestseller: Foodsisters gezonde, lekkere en makkelijke recepten zonder suiker   bieden wij jou een complete cursus om kilo’s te verliezen. De afgelopen 10 jaar hebben al vele duizenden cliënten mogen begeleiden bij het koolhydraatarm dieet. Al onze praktijkervaring hebben we nu voor jou gebundeld in één complete en praktische cursus. Je kunt gelijk aan de slag. Je ontvangt thuis een kookboek met 8 koolhydraatarme weekmenu’s en 8 boodschappenlijstjes + 8 protein broden.

MELD JE NU AAN Max. 400 deelnemers. Volgende kans is pas mei 2017

ACTIE!
MELD JE NU AAN
EN BETAAL SLECHTS

€ 12,50 PER WEEK!

tijdelijke actie nu voor 10,- per week
in totaal betaal je 80,00 excl verzendkosten.

geldig tm 1 maart 2017

kortingscode maart017

8 WEKEN LANG HEERLIJKE RECEPTEN

Bekend van:

grazia        kek-mama         libelle

nhd         vriedin         vrouw

Deze cursus is voor iedereen die kilo’s wil verliezen, maar geen tijd heeft uren in de keuken te staan of uitgebreide lunches op het werk te bereiden.

  1. Je krijgt 8 koolhydraatarme weekmenu’s in de vorm van een kookboek met handige boodschappenlijstjes. Weekmenu’s die je vol kunt houden.
  2. Voor de gemakkelijke lunch ontvang je 8x een protein brood thuis. Koolhydraatarm en rijk aan eiwitten.
  3. Je leert op een begrijpelijke wijze in onze online cursus alles over koolhydraatarm en slank eten. Hier zal je je hele leven profijt van hebben!

Dit is waarom je fitter wordt door het eten van minder koolhydraten

We eten vaak niet teveel, eerder te weinig zelfs. Je leert hoe je lichaam koolhydraten omzet in vet. En waarom minder koolhydraten eten juist zorgt voor vetverbranding.

Dit doet bijna iedereen fout die koolhydraatarm eet

Koolhydraatarm eten is hot. Alleen maakt (bijna) iedereen dezelfde fouten. Je leert waar je op moet letten, zodat je niet ongemerkt toch teveel suiker of vet binnenkrijgt, waardoor je niet af zult vallen.

Dit is hoe je emotie eten voorkomt

Wist je dat juist jouw goede eigenschappen vaak je valkuilen zijn? Leer dit herkennen en krijg de controle over wat je wel en niet eet.

Hoe kan ik zelf suikervrij en koolhydraatarm leren eten deel 1

Zelf snel kunnen beoordelen of je een product wel of niet koolhydraatarm is. En welke producten teveel suiker bevatten. Dit wordt uitgelegd op een praktische en begrijpelijke wijze.

Hoe kan ik zelf suikervrij en koolhydraatarm leren eten deel 2

Wil je geen tekorten? Dan is het belangrijk om te weten hoe een gezonde koolhydraatarme dag eruit zou moeten zien

Hoe krijg ik de juiste mindset en word ik ontspannen en blij met eten

Altijd al strijd gehad met je gewicht? Werkten alle diëten niet? Of is de oorzaak niet voldoende aangepakt? Alles over jouw innerlijke saboteur

Hier moet jij je bewust van worden, wil je voor altijd slank blijven.

Is jouw doel in je bikini passen? Dat is niet winterproof! Stel lange termijn doelen. Wij helpen jou om deze te gaan behalen

Dit moet je eten om op gewicht te blijven

Je leert hoe jij je eetpatroon gemakkelijk aan kunt passen om koolhydraatarm te kunnen blijven eten. Hoeveel koolhydraten mag je per dag. Wat kan je kiezen in de supermarkt. ? Hoe ga je om met etentjes en vakanties.

Wat stress en ongezonde voeding met je lichaam doen

Ik heb nog nooit eerder een dieet gevolgd. Ik begon me steeds meer te beseffen wat stress in combinatie met ongezonde voeding doet. Het wakkert zoveel kwalen aan, dat ik me er steeds meer in ging verdiepen. Ik startte met de weekmenu’s van de Foodsisters. Zien wat geraffineerde suikers met je doen, heeft mij doen beseffen dat jullie recepten PERFECT zijn om mezelf weer in goede vorm te krijgen. 🙂

Annet (34)

Na 2 zwangerschappen en een stressvolle periode was het weer tijd om voor mijzelf te gaan zorgen. Met de weekmenu’s van de Foodsisters en viel ik 15 kilo af.

Je mag best veel eten als je wilt afvallen, als je maar goede (gezonde) keuzes maakt. De weekmenu’s van de Foodsisters bieden dit. Ze zijn goed vol te houden met 6 eetmomenten per dag. Ook zijn de recepten makkelijk te maken. Vaak maak ik ze al een dag van tevoren. De smaken kloppen bij elkaar.

Loes (31)

Meer zelfvertrouwen

Ik weet als geen ander dat kilo’s niet je geluk bepalen, maar van een gezond gewicht krijg je als vrouw wel veel meer zelfvertrouwen. Ik kan niet beschrijven hoe blij ik ben met de manier waarop ik tegenwoordig door jullie ben gaan koken en bewust naar voeding ben gaan kijken. Een dieet volgen en van eten genieten, gingen voorheen naar mijn mening niet samen, maar van dit standpunt ben ik door Foodsisters afgestapt. Inmiddels ben ik 10 kilo lichter en heel erg happy. Ik kon zelfs mijn droomjurk aan op mijn bruiloft!

Juliette (36)

Het gevaar van een kilo per jaar

“Elke week at ik wel koek, taart of chocolade. Voor je het weet, zitten de kilo’s eraan. En ja, wat doe je dan?” Ellen viel 10 kilo af door suikervrij eten met de Foodsisters

Suiker is de boosdoener
“Ik probeerde de Weight Watchers en een half jaar geleden Fit en Slank. Na de laatste afslankcursus ben ik me meer gaan verdiepen in welke voeding gezond is voor mijn lichaam. Ik dacht dat vet de grootste boosdoener was, dus ging ik minder boter en olie gebruiken. Op zich logisch dat ik hiervoor koos, want vet kan ik beter laten staan dan de zoete voeding. Nu weet ik dat het lichaam gezonde vetten nodig heeft en gebruik ik dat in de vorm van noten in de yoghurt of kokos- en olijfolie om te bakken of om een salade mee op smaak te brengen.

Ellen

ACTIE! MELD JE NU AAN
EN BETAAL SLECHTS

€ 12,50 PER WEEK!

 

tijdelijke actie nu voor 10,- per week
in totaal betaal je 80,00 excl verzendkosten.

geldig tm 1 maart 2017

kortingscode maart017

VEEL GESTELDE VRAGEN

Hoe werkt het: Wanneer je besteld, ontvang je per e-mail meteen een inlogcode voor de online cursus. De eerste les staat op 23 januari voor je klaar. Het pakket met de protein broden en het kookboek wordt binnen twee werkdagen verstuurd. Je ontvangt hiervan een track and trace code.

 

Moet ik 6 maart starten?

Nadat je de curus hebt besteld kun je starten met het volgen van de weekmenu’s op een dag wat jou uitkomt. We versturen het pakket binnen 3 werkdagen. Je kan dus eerder of later starten, aan jou de keuze. De lessen van de cursus komen vanaf de ingangsdatum van de cursus beschikbaar en blijven een maand na de cursus beschikbaar.

Kan ik het pakket ook bestellen als ik in België woon?

Jahoor geen enkel probleem. Wij verzenden het pakket met DHL. Je kunt bij ons betalen met bankcontact/mister cash. Verzendkosten zijn bij de prijs inbegrepen.

Kan iedereen meedoen?

Wij geven alle mensen die lid zijn van onze nieuwsbrief de kans om mee toen. Er kunnen echter maar 300 deelnemers per periode deelnemen. Geef je dus snel op als je verzekerd wilt zijn van deelname. Een volgende cursus start pas weer 6 maart.

Zit ik vast aan een abonnement?

Nee zelf hebben we ook een hekel aan, als je ‘ineens’ ergens aan vast zit. Geen lastige regeltjes dus.

Kan ik het kookboek ook los bestellen?

We bieden op dit moment alleen het totale pakket aan. Dus het boek + cursus + protein brood. Het kookboek is niet los verkrijgbaar, omdat het onderdeel is van het programma.

Kunnen mannen ook meedoen aan het programma?

Mannen hebben meer spieren en daarom een hogere verbranding dan vrouwen. De menu’s zijn qua hoeveelheden op het lichaam van een gemiddelde vrouw samengesteld. Een man mag elke dag bij het ontbijt 300 ml kwark. Als er vegetarisch gegeten wordt voeg dan een stukje vlees of vis extra (ongeveer 150 gram) toe. Bij een beroep met veel fysieke inspanning, kan je een extra stuk fruit toevoegen.

Kan ik de menu’s combineren met mijn gezin?

De recepten en maaltijden zijn geschreven voor één persoon. Uiteraard kan je gezin ook mee eten met het gezonde menu. Vermenigvuldig de ingrediënten dan met het aantal personen. Natuurlijk is het goed om hierbij zelf rekening te houden met de leeftijd en voedingsbehoefte van je kinderen. Verder kun je voor je partner en kinderen ook gekookte aardappels, zilvervliesrijst of een stukje vlees of toevoegen.

Ik heb etentjes/vakantie of feestjes gepland staan kan ik dan meedoen?

Ja dat kan prima. Dit hoeft geen belemmering te zijn om te gaan starten. Tijdens de cursus krijg je hierover veel tips. Ook kan je contact opnemen met de Foodsisters voor advies op maat.

Waarom verlies je kilo’s?

Je eet niet minder, maar anders. De menu’s zijn geen streng crashdieet. In onze weekmenu’s geen eierkoeken met weinig calorieën, maar ook geen enkele voedingswaarde. We houden het dus gezond, maar met mate en veel structuur. Je eet minder suikers en koolhydraten. Veel groenten en zeer gevarieerd.

De weekmenu’s van de Foodsisters zijn niet zomaar tot stand gekomen. Deze zijn gemaakt, berekend, gekookt, geproefd en bijgeschaafd. Om zo tot een voedingskundig goed menu te komen. Hierbij zijn we er van uit gegaan dat een gemiddelde vrouw er van afvalt. Hoeveel kilo? Dat is afhankelijk van verschillende factoren, zoals begingewicht, huidige eetpatroon en de hoeveelheid lichaamsbeweging. Gemiddeld is 1 kilo per week zeker haalbaar.

Kom ik hierna weer aan?

Nee, besef je wel dat als je hiervoor bent aangekomen met het eetpatroon dat je had. Dat dit nu weer opnieuw zal gebeuren als je exact hetzelfde eetpatroon weer oppakt. Je hebt nu geleerd hoe een gezonde dag eruit ziet en het is de bedoeling dat je dit voort gaat zetten, wel is het goed mogelijk om af en toe wat extra koolhydraten zoals rijst, pasta en aardappelen toe te voegen. Blijf echter ook in de toekomst continue op de suikers letten in voorverpakte producten. Houd bij het volhouden van deze leefstijl aan dat je niet meer dan 25 gram toegevoegde suiker eet.

Ik heb wisselende diensten, kan ik het programma dan volgen?

Ja dan kan, soms moet je jezelf iets beter voorbereiden of maaltijden met een andere dag wisselen. Daarom is het protein brood. Dit kan je dan ook makkelijk meenemen naar je werk.

Ik ben vegetarisch kan ik ook de cursus volgen?

Dat kan zeker. Gemiddeld zijn er drie van de zeven dagen per week dat er vlees in de recepten is verwerkt. Gehakt kun je vervagen voor vegetarisch gehakt. Kip voor vis of 2 eetlepels geraspte kaas, of geitenkaas. Of soms is het net zo lekker om het helemaal uit het recept weg te laten. Neem dan na de hoofdmaaltijd nog een bakje volle kwark (150 ml) voor de extra eiwitten en de verzadiging.

Pin It on Pinterest

Share This