Afvallen? start met een goed plan!

BESTEL HIER

Hoi, welkom op onze pagina over het programma: in 8 weken slank met de Foodsisters.
Heb jij het gevoel dat je wel wilt werken aan je gezondheid en een gezond gewicht, maar ontbreekt het eigenlijk aan een goed plan? Speelt het wel steeds door je hoofd dat je eigenlijk minder suiker en koolhydraatarm moet eten, maar weet je niet hoe?

Al meer dan 10 jaar begeleiden we mensen bij het koolhydraatarm dieet. Al onze praktijk ervaring hebben we voor jou gebundeld in één compleet en praktisch programma. Je kunt direct starten!

Wij zijn super blij om te zien dat we op deze manier het afvallen voor veel mensen simpeler hebben gemaakt. Maar nog belangrijker iedereen valt ook écht kilo’s af. En je leert ook hoe je na het programma verder kunt! Een programma voor het leven. 💚

Dat is waar wij als Foodsisters trots op zijn ☺ Aan iedereen die al heeft meegedaan. Bedankt 🙌🙌 en ga zo door 💪!!!

BESTEL NU HET COMPLETE PROGRAMMA VOOR MAAR €99,95 (12,50 per week)

ONTDEK HOE JE SLANK KUNT WORDEN ÉN BLIJVEN

 

Waarom afvallen vaak eindigt in een teleurstelling

Je wilt wel gezonder eten maar maakt (onbewust) de verkeerde keuzes waardoor je nog steeds niet goed afvalt.

 

Je wilt per se het goed doen en bent daarom de hele dag met eten bezig. Continu een stem in je hoofd: “Wat als ik dit nu kies of dat laat staan?” Met als gevolg: een eetbui

 

Het kost teveel moeite, je moet teveel aanpassingen doen in je dagelijkse leven waardoor het bijna niet te doen is een programma vol te houden.

 

Je hebt geen support. Op eigen houtje aan de slag gaan met recepten valt vaak niet mee en iedereen heeft adviezen voor je klaar. Dit mag wel en dat weer niet. Door alle regeltjes over wat je wel en niet mag, ben je er snel klaar mee en val je terug in je oude (en bekende) eetpatroon. Je loopt daarna door de supermarkt en weet dan eigenlijk nog steeds niet wat je moet kiezen. Mag die rijstwafel nu wel of niet?

 

Chiapudding, speciale besjes en groene smoothies…. Je probeert het vol goede moed. Maar dit lang volhouden? Nee, dit past niet bij wat je normaal gesproken eet.

 

Je komt nog steeds kilo’s aan nadat je terug bent van vakantie. Je hebt nog steeds niet de juiste mindset.

Waarom je nu wel kilo’s verliest:

Bewezen methode

Onze methode is 10 jaar uitgebreid verbeterd en getest.  1,1  kilo per week is het gemiddelde resultaat.

(1611 deelnemers enquête)

Makkelijk te volgen

Ook als je buiten de deur werkt, hoef je weinig extra aanpassingen te doen om dit programma te volgen. Je ontvangt van ons gratis 8 proteinbroden thuis zodat je gewoon 2 sneetjes brood mee kunt nemen naar je werk.

Premium Email & Chat Support

Op werkdagen binnen 1 dag antwoord van onze diëtist. Tips over hoe de recepten voor jou aan te passen als je iets niet lust en over het verbeteren van je resultaat.

Goed vol te houden

Ontvang ons kookboek met 8 weekmenu’s en kant-en-klare boodschappenlijstjes. Geen ingewikkelde recepten. Je haalt de boodschappen in huis en zet elke maaltijd binnen een mum van tijd op tafel.

Vragen op je antwoorden in onze live vragenuurtjes

Weet je het soms even niet meer of heb je wat hulp nodig? Wij beantwoorden live al je vragen.

Foodsister Club Member

Online coaching om je het maximale resultaat te laten behalen tijdens, maar ook ná het programma.  In onze online cursus delen we de meest waardevolle lessen met jou en geven we veel tips en extra informatie. Zo gaat het je lukken een gezond leven en de juiste mindset te krijgen! Onder aan deze pagina zie je de inhoud van onze lessen.

GEEN RESULTAAT? GELD TERUG!

Ons programma heeft zichzelf inmiddels bewezen. Wij zijn er van overtuigd dat het jou ook kan helpen bij het halen van je doelen. Het programma is opgezet om op een simpele en makkelijke manier resultaat te behalen en in de online lessen leer je alles om daarna op gewicht te kunnen blijven. We leren je de meest waardevolle lessen met jou online en geven veel extra tips en informatie. Met veel wilskracht gaat het je lukken een gezond leven en positieve mindset te krijgen. Lees hier meer

Veel gestelde vragen:
Lees hieronder de veelgestelde vragen over ons programma.
Kan ik het kookboek ook los bestellen?
Wij gaan voor maximaal resultaat. Dus daarom bieden we alleen deze bewezen methode aan, waarbij het kookboek onderdeel is van een goed plan en programma. Het boek is niet los verkrijgbaar.

Wij kunnen ons voorstellen dat je het programma best een grote investering vindt. Misschien is het goed weten dat al onze klanten na aflopen aangeven dat ze het de €99,50 meer dan waard vonden. We gaan kort proberen toe te lichten waarom het programma heel anders is dan de aanschaf van kookboek/dieetboek, waarvan je er wellicht al meerdere in je kast hebt staan. Het pakket wordt niet in een aangepaste versie geleverd.

De voordelen op een rij

  1. De protein broden die je thuis ontvangt. Wij hebben gezien dat mensen vast lopen bij de lunch. Het is teveel ‘gedoe’, daarom een snee brood als lunch.
  2. Wij garanderen resultaat. Als je allemaal losse recepten of weekmenu’s moet volgen kost het veel tijd te bereken hoe een dag qua koolhydraten is opgebouwd. Vaak zijn recepten te vet of hebben juist weer teveel suikers zoals uit dadels. Bij ons weekmenu hoef je daar geen rekening mee te houden. Je zult bij ons programma gewicht verliezen wanneer je overgewicht hebt en je exact aan het programma hebt gehouden. *voor uitzonderingen zoals het gebruik van medicatie en schildklierproblemen etc. kun je contact opnemen met onze diëtist voor een haalbaar doel.
    Gemiddeld behaald men bij ons een resultaat van minimaal 1 kilo* per week. *uit enquête resultaten van 935 deelnemers
  3. Minder moeite. Het programma is super makkelijk te volgen je krijgt een boodschappenlijstje. Als je dat in huis haalt eet je week super gezond.
  4. Onze recepten zijn gemaakt om door de week te maken. Niet uren in de keuken staan, maar echt voor na een lange werkdag. Staat zo op tafel.
  5. Je krijgt hulp. Via de Facebookgroep kun je deelnemen aan onze live vragenuurtjes om je vragen te stellen.
  6. Een investering voor het leven. Wij gaan je alles leren wat je nodig hebt om op gewicht te blijven. Veel mensen gingen je al succesvol voor. Je zult er zeker geen spijt van krijgen!

Misschien is het goed eerst kennis te maken met ons programma. (dan uiteraard niet met de broden), maar dan heb je wel een idee. Heb je het gratis weekmenu al? Je kunt hem hier gratis koolhydraatarmweekmenu downloaden.

Kan ik het pakket ook bestellen als ik in België woon?
Jahoor geen enkel probleem. Wij verzenden het pakket met Postnl. Je kunt bij ons betalen met bankcontact/mister cash. Verzendkosten zijn 9,00 per pakket
Kan iedereen meedoen?
Wij geven alle mensen die lid zijn van onze nieuwsbrief de kans om mee toen. Er kunnen echter maar 300 deelnemers per periode deelnemen. Geef je dus snel op als je verzekerd wilt zijn van deelname. Een volgende cursus start pas weer 6 maart.
Zit ik vast aan een abonnement?
Nee zelf hebben we ook een hekel aan, als je ‘ineens’ ergens aan vast zit. Geen lastige regeltjes dus.
Kunnen mannen ook meedoen aan het programma?
Mannen hebben meer spieren en daarom een hogere verbranding dan vrouwen. De menu’s zijn qua hoeveelheden op het lichaam van een gemiddelde vrouw samengesteld. Een man mag elke dag bij het ontbijt 300 ml kwark. Als er vegetarisch gegeten wordt voeg dan een stukje vlees of vis extra (ongeveer 150 gram) toe. Bij een beroep met veel fysieke inspanning, kan je een extra stuk fruit toevoegen.
Kan ik de menu’s combineren met mijn gezin?
De recepten en maaltijden zijn geschreven voor één persoon. Uiteraard kan je gezin ook mee eten met het gezonde menu. Vermenigvuldig de ingrediënten dan met het aantal personen. Natuurlijk is het goed om hierbij zelf rekening te houden met de leeftijd en voedingsbehoefte van je kinderen. Verder kun je voor je partner en kinderen ook gekookte aardappels, zilvervliesrijst of een stukje vlees of toevoegen. Lees in dit artikel nog meer tips en informatie voor het combineren van het programma met het gezin. https://www.foodsisters.nl/8-weken-slank-programma-foodsisters-gezin-volgen/
Ik heb etentjes/vakantie of feestjes gepland staan kan ik dan meedoen?
Ja dat kan prima. Dit hoeft geen belemmering te zijn om te gaan starten. Tijdens de cursus krijg je hierover veel tips. Ook kan je contact opnemen met de Foodsisters voor advies op maat.
Waarom verlies je kilo’s?
Je eet niet minder, maar anders. De menu’s zijn geen streng crashdieet. In onze weekmenu’s geen eierkoeken met weinig calorieën, maar ook geen enkele voedingswaarde. We houden het dus gezond, maar met mate en veel structuur. Je eet minder suikers en koolhydraten. Veel groenten en zeer gevarieerd.

 

 

De weekmenu’s van de Foodsisters zijn niet zomaar tot stand gekomen. Deze zijn gemaakt, berekend, gekookt, geproefd en bijgeschaafd. Om zo tot een voedingskundig goed menu te komen. Hierbij zijn we er van uit gegaan dat een gemiddelde vrouw er van afvalt. Hoeveel kilo? Dat is afhankelijk van verschillende factoren, zoals begingewicht, huidige eetpatroon en de hoeveelheid lichaamsbeweging. Gemiddeld is 1 kilo per week zeker haalbaar.

Kom ik hierna weer aan?
Nee, besef je wel dat als je hiervoor bent aangekomen met het eetpatroon dat je had. Dat dit nu weer opnieuw zal gebeuren als je exact hetzelfde eetpatroon weer oppakt. Je hebt nu geleerd hoe een gezonde dag eruit ziet en het is de bedoeling dat je dit voort gaat zetten, wel is het goed mogelijk om af en toe wat extra koolhydraten zoals rijst, pasta en aardappelen toe te voegen. Blijf echter ook in de toekomst continue op de suikers letten in voorverpakte producten. Houd bij het volhouden van deze leefstijl aan dat je niet meer dan 25 gram toegevoegde suiker eet.
Ik heb wisselende diensten, kan ik het programma dan volgen?
Ja dan kan, soms moet je jezelf iets beter voorbereiden of maaltijden met een andere dag wisselen. Daarom is het protein brood. Dit kan je dan ook makkelijk meenemen naar je werk.
Ik eet vegetarisch kan ik ook de cursus volgen?
Dat kan zeker. Gemiddeld zijn er drie van de zeven dagen per week dat er vlees in de recepten is verwerkt. Gehakt kun je vervagen voor vegetarisch gehakt. Kip voor vis of 2 eetlepels geraspte kaas, of geitenkaas. Of soms is het net zo lekker om het helemaal uit het recept weg te laten. Neem dan na de hoofdmaaltijd nog een bakje volle kwark (150 ml) voor de extra eiwitten en de verzadiging.
Moet ik verplicht aan de cursus deelnemen?
Nee hoor het is zeker geen verplichting. Omdat wij het wel heel belangrijk vinden dat je ook na de 8 weken op gewicht blijft en je goed weet welke voeding je hierna kunt kiezen. Geven wij je wel alle informatie die je nodig hebt. Door middel van onze lessen, filmpjes en extra webinars. Je kunt dit dus doornemen wanneer het jou uitkomt. Je hoeft geen verplichte opdrachten te maken.

Wow 84% van de deelnemers geeft ons een 8 weken slank programma een 8 of hoger 🙃🙃

En wat een mooie reacties mochten we weer ontvangen in onze enquête. ❤️ 😀

1. “Ben al 12 kg. Afgevallen en dat door verrassend lekkere gerechten die makkelijk te maken zijn”

2. “Kilo’s zijn eraf ! En daardoor voel ik mezelf veel beter . Door simpele dingen te veranderen in je dagelijkse eetpatroon , ben ik er zeker meer bewust van geworden van de suikers !! “

3. “In 8 weken tijd bijna 10 kilo afgevallen!! En mezelf super voelen!!! Nog nooit dit doel bereikt! Dank zij jullie!!!!”

Meer zelfvertrouwen

Ik weet als geen ander dat kilo’s niet je geluk bepalen, maar van een gezond gewicht krijg je als vrouw wel veel meer zelfvertrouwen. Ik kan niet beschrijven hoe blij ik ben met de manier waarop ik tegenwoordig door jullie ben gaan koken en bewust naar voeding ben gaan kijken. Een dieet volgen en van eten genieten, gingen voorheen naar mijn mening niet samen, maar van dit standpunt ben ik door Foodsisters afgestapt. Inmiddels ben ik 10 kilo lichter en heel erg happy. Ik kon zelfs mijn droomjurk aan op mijn bruiloft!

Juliette (36)

Het gevaar van een kilo per jaar

“Elke week at ik wel koek, taart of chocolade. Voor je het weet, zitten de kilo’s eraan. En ja, wat doe je dan?” Ellen viel 10 kilo af door suikervrij eten met de Foodsisters

Suiker is de boosdoener
“Ik probeerde de Weight Watchers en een half jaar geleden Fit en Slank. Na de laatste afslankcursus ben ik me meer gaan verdiepen in welke voeding gezond is voor mijn lichaam. Ik dacht dat vet de grootste boosdoener was, dus ging ik minder boter en olie gebruiken. Op zich logisch dat ik hiervoor koos, want vet kan ik beter laten staan dan de zoete voeding. Nu weet ik dat het lichaam gezonde vetten nodig heeft en gebruik ik dat in de vorm van noten in de yoghurt of kokos- en olijfolie om te bakken of om een salade mee op smaak te brengen.

Ellen

Wat stress en ongezonde voeding met je lichaam doen

Ik heb nog nooit eerder een dieet gevolgd. Ik begon me steeds meer te beseffen wat stress in combinatie met ongezonde voeding doet. Het wakkert zoveel kwalen aan, dat ik me er steeds meer in ging verdiepen. Ik startte met de weekmenu’s van de Foodsisters. Zien wat geraffineerde suikers met je doen, heeft mij doen beseffen dat jullie recepten PERFECT zijn om mezelf weer in goede vorm te krijgen. 🙂

Annet (34)

 

 

..


Als je leert herkennen waar suiker in zit. En zelf weet wat je nu kunt eten na het programma. Lukt het je ook op gewicht te blijven. Bekijk hier de inhoud van onze lessen. 

Dit is waarom je fitter wordt door het eten van minder koolhydraten

We eten vaak niet teveel, eerder te weinig zelfs. Je leert hoe je lichaam koolhydraten omzet in vet. En waarom minder koolhydraten eten juist zorgt voor vetverbranding.

Dit doet bijna iedereen fout die koolhydraatarm eet

Koolhydraatarm eten is hot. Alleen maakt (bijna) iedereen dezelfde fouten. Je leert waar je op moet letten, zodat je niet ongemerkt toch teveel suiker of vet binnenkrijgt, waardoor je niet af zult vallen.

Dit is hoe je emotie eten voorkomt

Wist je dat juist jouw goede eigenschappen vaak je valkuilen zijn? Leer dit herkennen en krijg de controle over wat je wel en niet eet.

Hoe kan ik zelf suikervrij en koolhydraatarm leren eten deel 1

Zelf snel kunnen beoordelen of je een product wel of niet koolhydraatarm is. En welke producten teveel suiker bevatten. Dit wordt uitgelegd op een praktische en begrijpelijke wijze.

Hoe kan ik zelf suikervrij en koolhydraatarm leren eten deel 2

Wil je geen tekorten? Dan is het belangrijk om te weten hoe een gezonde koolhydraatarme dag eruit zou moeten zien

Hoe krijg ik de juiste mindset en word ik ontspannen en blij met eten

Altijd al strijd gehad met je gewicht? Werkten alle diëten niet? Of is de oorzaak niet voldoende aangepakt? Alles over jouw innerlijke saboteur

Hier moet jij je bewust van worden, wil je voor altijd slank blijven.

Is jouw doel in je bikini passen? Dat is niet winterproof! Stel lange termijn doelen. Wij helpen jou om deze te gaan behalen

Dit moet je eten om op gewicht te blijven

Je leert hoe jij je eetpatroon gemakkelijk aan kunt passen om koolhydraatarm te kunnen blijven eten. Hoeveel koolhydraten mag je per dag. Wat kan je kiezen in de supermarkt. ? Hoe ga je om met etentjes en vakanties.

Meer informatie                   Naar de website

Pin It on Pinterest

Share This