Voel je goed en eet minder suiker!

Veel mensen voelen zich fitter en energieker als ze een poosje suikervrij of koolhydraatarm eten. De Foodsisters hebben voor jou een heerlijk weekmenu gemaakt. Doe ook mee! En eet 7 dagen gezond en zonder suiker !

 

KLIK HIER OM JE AAN TE MELDEN

Hoeveel suiker eet jij eigenlijk?

Heb jij vaak een grote behoefte aan zoetigheid?

Voel je je vaak moe en futloos?

Heb je vaak darmklachten?

Heb je continue trek in zoetigheid?

Sluipen de kilo’s eraan?

Ga dan aan de slag met ons GRATIS weekmenu

KLIK HIER OM JE AAN TE MELDEN

 

Foodsister Amande:

Het mooiste aan onze weekmenu’s vind ik de reacties achteraf, mensen schrikken er vaak van hoeveel suiker en tarwe er nu in onze voeding zit. Het is prachtig om te zien hoe klachten afnemen en hoe snel het mensen lukt gewicht te verliezen met minimale inspanning.

Foodsister Janneke:

Het maken recepten vind ik het leukste van mijn vak, omdat ik van koken houd en het vinden van nieuwe smaakcombinaties. De eenvoud staat daarbij centraal. Wat mooi meegenomen is dat mensen er geweldige resultaten mee boeken!” Test het zelf en download ons gratis weekmenu.

Foodsisters

Wil je dit ook gaan veranderen? Probeer eens minder suiker te eten. En merk het verschil!

Vaak heb je ongemerkt veel meer klachten van het eten van veel suikers dan je zelf beseft. Pijntje hier pijntje daar. Jezelf niet helemaal happy voelen. Gewoon niet helemaal lekker in je vel zitten. Keer dit om en start met goed voor jezelf zorgen door het eten van gezonde voeding. Je voelt je vaak een stuk lekkerder, wanneer je gezond hebt gegeten. Vaak zorgt dit er ook voor dat je meteen weer meer energie krijgt om te bewegen, op te ruimen etc.

Zet de knop op!

Het hoeft echt niet moeilijk te zijn.

 

Schrijf je in en ontvang ons GRATIS weekmenu in je inbox.

Met onze dagmenu’s:

❤️ Eet bordenvol groenten

❤️ Voel je je snel een stuk fitter

❤️ Krijg jij je smaak weer terug

❤️ En zorg je goed voor jezelf

Geniet van onze heerlijke recepten
✔️ Gezond

✔️ Makkelijk

✔️ Slank

✔️ Lekker

Geen gekke ingrediënten waar je stad en land voor af moet, maar alles in een mum van tijd op tafel en gewoon verkrijgbaar bij de supermarkt om de hoek.

👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇👇

KLIK HIER OM JE AAN TE MELDEN

 

Wat stress en ongezonde voeding met je lichaam doen

Ik heb nog nooit eerder een dieet gevolgd. Ik begon me steeds meer te beseffen wat stress in combinatie met ongezonde voeding doet. Het wakkert zoveel kwalen aan, dat ik me er steeds meer in ging verdiepen. Ik startte met de weekmenu’s van de Foodsisters. Zien wat geraffineerde suikers met je doen, heeft mij doen beseffen dat jullie recepten PERFECT zijn om mezelf weer in goede vorm te krijgen. 🙂

Annet (34)

Na 2 zwangerschappen en een stressvolle periode was het weer tijd om voor mijzelf te gaan zorgen. Met de weekmenu’s van de Foodsisters en viel ik 15 kilo af.

Je mag best veel eten als je wilt afvallen, als je maar goede (gezonde) keuzes maakt. De weekmenu’s van de Foodsisters bieden dit. Ze zijn goed vol te houden met 6 eetmomenten per dag. Ook zijn de recepten makkelijk te maken. Vaak maak ik ze al een dag van tevoren. De smaken kloppen bij elkaar.

Loes (31)

Meer zelfvertrouwen

Ik weet als geen ander dat kilo’s niet je geluk bepalen, maar van een gezond gewicht krijg je als vrouw wel veel meer zelfvertrouwen. Ik kan niet beschrijven hoe blij ik ben met de manier waarop ik tegenwoordig door jullie ben gaan koken en bewust naar voeding ben gaan kijken. Een dieet volgen en van eten genieten, gingen voorheen naar mijn mening niet samen, maar van dit standpunt ben ik door Foodsisters afgestapt. Inmiddels ben ik 10 kilo lichter en heel erg happy. Ik kon zelfs mijn droomjurk aan op mijn bruiloft!

Juliette (36)

Het gevaar van een kilo per jaar

“Elke week at ik wel koek, taart of chocolade. Voor je het weet, zitten de kilo’s eraan. En ja, wat doe je dan?” Ellen viel 10 kilo af door suikervrij eten met de Foodsisters

Suiker is de boosdoener
“Ik probeerde de Weight Watchers en een half jaar geleden Fit en Slank. Na de laatste afslankcursus ben ik me meer gaan verdiepen in welke voeding gezond is voor mijn lichaam. Ik dacht dat vet de grootste boosdoener was, dus ging ik minder boter en olie gebruiken. Op zich logisch dat ik hiervoor koos, want vet kan ik beter laten staan dan de zoete voeding. Nu weet ik dat het lichaam gezonde vetten nodig heeft en gebruik ik dat in de vorm van noten in de yoghurt of kokos- en olijfolie om te bakken of om een salade mee op smaak te brengen.

Ellen

Pin It on Pinterest

Share This